L'express (Digital)

L'express (Digital)

1 Issue, No. 3743

Also available on
Zinio Unlimited logo
1-month free trial

Get unlimited access to this article, this issue, + back issues & 5,000+ other magazines.

Renews at just $8.99/month after trial.

Cancel anytime.
Learn more

Des enseignements riches en perspectives

En proposant des expériences exceptionnelles à travers leur service client, les entreprises constatent à la fois une augmentation de leur chiffre d’affaires et un renforcement de la confiance en leur avenir.
Les clients souhaitent une expérience conversationnelle Trois données éclairent la tendance: 71 % des clients recherchent un échange fluide et naturel, 70 % d’entre eux souhaitent que chaque agent dispose de leur historique complet. 72 % des clients veulent une prise en charge immédiate. Et ces chiffres ont progressé depuis la récente pandémie et l’intégration dans la vie quotidienne des relations en ligne avec les marques, les services publics ou encore ceux de sa propre entreprise. Le challenge est clair : le client est devenu très exigeant et prêt à se tourner vers la concurrence en cas d’interaction décevante. Le service client n’a pas le droit à l’erreur. Comme le souligne Éric Dadian, président de l’AFRC: « Il faut connaître le contexte complet et l’historique d’achats des clients, il n’y a…
You're reading a preview of
L'express (Digital) - 1 Issue, No. 3743

DiscountMags is a licensed distributor (not a publisher) of the above content and Publication through Zinio LLC. Accordingly, we have no editorial control over the Publications. Any opinions, advice, statements, services, offers or other information or content expressed or made available by third parties, including those made in Publications offered on our website, are those of the respective author(s) or publisher(s) and not of DiscountMags. DiscountMags does not guarantee the accuracy, completeness, truthfulness, or usefulness of all or any portion of any publication or any services or offers made by third parties, nor will we be liable for any loss or damage caused by your reliance on information contained in any Publication, or your use of services offered, or your acceptance of any offers made through the Service or the Publications. For content removal requests, please contact Zinio.

© 1999 – 2025 DiscountMags.com All rights reserved.